hoe kan ik call of duty black ops recorden op een pc zonder het een te groot bestand word?

als ik fraps doe dan word het al gouw 4 gb en dan maakt hij weer en nieuwe aan. ik moet een programma hebben waarmee ik het kan opnemen. het moet GOEDE KWALITEIT zijn en het moet niet TE GROOT bestand zijn zodat ik bijv op youtube kan uploaden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

De reden dat FRAPS relatief grote bestanden maakt als je de kwaliteit hoog wilt hebben, is dat er [bijna] geen compressie plaats vindt. Dit is een design keuze van de ontwikkelaar en die is gemaakt om jouw computer te ontlasten. Het compressen van video is CPU intensief.
Gewoon lekker groot laten worden, en dan in een ander programma bewerken en zo kleinmaken als je prettig / acceptabel vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is een heel handig progamma om zulke bestanden heel klein te maken zonder kwaliteitverlies?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of is er anders geen progamma dan comprest of zoiets?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super converter is lekker makkelijk, kan alle video naar alle formaten/codecs compressen. Nadat je met FRAPS hebt opgenomen dus. Kwaliteitsverlies heb je altijd een beetje, maar als je een beetje nette compressie kiest blijft het meeste overeind. Tip maak een klein filmpje met veel beweging (al is het maar 10 seconden) om codecs/compressies uit te testen. Kijk ook goed of het bestand echt kleiner wordt. http://nl.afterdawn.com/downloads/beeld_geluid/video_converteren/super.cfm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt ik ga het proberen zodra ik thuis ben en daarna laat ik een reactie achter :) bedankt alvast zover.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor die link, MrTomaat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super is echt super. Kan werkelijk alle formaten , resoluties etc aan.
+1 voor FRAPS

Andere antwoorden (1)

Wat je kan doen is het 4GB bestand in Sony Vegas importen. Je rendert het dan in 360p of 480p en het bestand wordt kleiner. Of je pakt het stukje eruit wat je wilt gebruiken en je rendert dat..